Animals Australia Unleashed
Change the World Who Cares? Videos Take Action! The Animals Community Forum Shop Blog Display
1 2 3
Your E-Mail: O Password:
Login Help     |     Join for Free!     |     Hide This

Post a Reply

toothpaste anyone?

1 - 10 of 13 posts   1 | 2  


LauraK LauraK VIC Posts: 77
1 8 Dec 2009
what kind of toothpaste do you vegans use? Is 'vegan friendly' toothpaste available in places like coles and safeway or do you order it off the internet? Or do you just use what you can find?

let me know wink
ReplyQuote

Kirrilly Kirrilly VIC Posts: 2092
2 8 Dec 2009
I think there is something like a Coles Organic (or possibly Woolworths) that is vegan & not tested on animals..
ReplyQuote

_Matt _Matt VIC Posts: 1567
3 8 Dec 2009
I use the Woolworths brand one, I think it's called 'Naytura' or something.

Lemme go check. tongue

Yep, 'Woolworths Naytura Herbal Toothpaste.'

It's pretty good; minty + my orthodontist never complained, so I suppose it's good enough for your teeth.

It's just by all the other toothpastes. It's reallllllllllly cheap too. Like on special they go for 99c each haha.
ReplyQuote

LauraK LauraK VIC Posts: 77
4 8 Dec 2009
Matt.Y said:
I use the Woolworths brand one, I think it's called 'Naytura' or something.

Lemme go check. tongue

Yep, 'Woolworths Naytura Herbal Toothpaste.'

It's pretty good; minty + my orthodontist never complained, so I suppose it's good enough for your teeth.

It's just by all the other toothpastes. It's reallllllllllly cheap too. Like on special they go for 99c each haha.
awesome! thanks heaps haha it sounds perfect haha 99c  XD
ReplyQuote

ckimana ckimana NSW Posts: 2545
5 8 Dec 2009
I use Red Seal Smokers. It's the mintiest one I've found.

The mild ones are Red Seal Natural and Naytura (from Woolies).

You can buy Red Seal at Priceline or online at www.thexton.com.au
ReplyQuote

RaV3N RaV3N WA Posts: 2152
6 8 Dec 2009
ckimana said:
I use Red Seal Smokers. It's the mintiest one I've found.

The mild ones are Red Seal Natural and Naytura (from Woolies).

You can buy Red Seal at Priceline or online at www.thexton.com.au
Oooo Red Seal has some good flavours! Herbal, Lemon... Smokers >_> Chez... hmmmm?!

These can be found at Coles and most vitamin stores that stock personal items.

Otherwise Woolies Naytura is also good. Both state on the label "No animal testing or animal products". Does it get any better?!
ReplyQuote

ckimana ckimana NSW Posts: 2545
7 8 Dec 2009
RaV3N said:
ckimana said:
I use Red Seal Smokers. It's the mintiest one I've found.

The mild ones are Red Seal Natural and Naytura (from Woolies).

You can buy Red Seal at Priceline or online at www.thexton.com.au
Oooo Red Seal has some good flavours! Herbal, Lemon... Smokers >_> Chez... hmmmm?!

These can be found at Coles and most vitamin stores that stock personal items.

Otherwise Woolies Naytura is also good. Both state on the label "No animal testing or animal products". Does it get any better?!
Hehe, I know! Before 2 weeks I could have said I buy it but don't smoke, but have picked up a bad habit... AGAIN! sad
ReplyQuote

RaV3N RaV3N WA Posts: 2152
8 8 Dec 2009
tsk tsk  rolleyes
ReplyQuote

ckimana ckimana NSW Posts: 2545
9 8 Dec 2009
Damn single life and my partying ways! Lol!
ReplyQuote

RaV3N RaV3N WA Posts: 2152
10 8 Dec 2009
I need to get an animal product squeezed into ciggies.... then you will have no choice but to quit!! Muhahahaa
ReplyQuote

< Prev
 [ 1 ]  [ 2 ] 

www.unleashed.org.au